zondag 13 april 2014

Reminder Knutsels en Kadootjes

Een hele goeiemorgen,

Hier is het vanmorgen al weer vroeg begonnen. Om 5:00 uur ging hier de wekker al weer af. Kevin en manlief moesten vanmorgen om half 7 al weg i.v.m. een wedstrijd. De inschrijving is om 7:30 uur. En Laura moet om 9:00 uur in Emmen zijn om vandaar uit met de bus naar Hoogeveen te gaan. Zij gaan als opleiding Sport En Beweging meehelpen om de CascadeRun tot een goed einde te brengen.
En wat wil dan het geval? Ik ben de hele dag alleen thuis. En nu hoop ik toch dat er eens een kaartje uit mijn handen komt....

Voor vandaag laat ik jullie een kaartje zien die ik als voorbeeldkaart heb gemaakt voor de challenge van Knutsels en Kadootjes. N.a.v. de sketch van GerJanne met als thema Beterschap. Hij lag al even klaar....


Ik heb papier gebruikt van het mooie blok van de Action. Het plaatje is van StudioLight en de stempel van Noor Design. Om het plaatje heb ik bindertouw gewikkeld en daarop een roze strikje geplakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om toch mee te doen. Want de opkomst valt een beetje tegen...

Voor nu een fijne zondag!
Liefs, Monique



9 opmerkingen:

Sylvia zei

Zo jullie waren vroeg uit de veren en dat op een zondag. Prachtige beterschapskaart en je paascreatie vind ik ook erg leuk geworden.

Groetjes Sylvia

Richtsje zei

Jeetje Monique wat heb ik hier ook veel gemist!!! Steeds druk met huis en tuin en eindelijk even wat tijd om te bloggen. Ik zie dat je gestopt bent met Facebook en dat je kampt met je gezondheid, je suikers, je arm....doe jij maar lekker wat je wilt doen en ook via je blog blijven we op de hoogte. In het begin liet ik me ook opjagen door en bloggen en facebooken....maar zoals je hier leest heb ik alles een beetje losgelaten en kom langs als ik echt de tijd er even voor kan maken! En ook al heb je niet veel inspiratie ik verveel me hier niet hoor! Er valt nog van alles te bewonderen. Wie weet komt er vandaag wat moois uit je handen.... Heb je het patroon ook nog van je kaart van 4 april? Ik vind deze stepper ook erg leuk en heb hem nog niet....

Groetjes Richtje

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
Ooh is je dochter in Hoogeveen ..wij wonen in het centrum en genieten nu mee van de takkeherrie ( dat ze tegenwoordig muziek noemen) ..wens je veel knutselplezier..je kaartje had ik al op het andere blog gezien..MOOI..liefs Ans

Cards en Box bij Lady M zei

het kaartje is erg mooi evenals de paascreatie groetjes maartje

GerJanne zei

Ha Monique, zo wat een activiteiten bij jullie!
Ik vond het erg grappig te ontdekken dat onze kaartjes eigenlijk best wel wat van elkaar weghebben....
Het is een heel mooi kaartje!! Handig af en toe zo'n plaatje van Studio Light!
Groetjes,
GerJanne

Creanita60.blogspot.nl zei

Heerlijk zo'n actief weekend!
En is er wat leuks uit je handen gekomen? ben benieuwd?
Ik vind dit blok van de action ook erg mooi en ook al flink opgebruikt.
Je beterschapskaartje is erg leuk geworden.
groetjes Anita

Anneke zei

Een lief kaartje is dit geworden.
Groetjes Anneke.

Wil Frutsel zei

Prachtige reminder Monique, dat heb je heel mooi gemaakt met dat schitterende rozenplaatje en dat mooie papier.
liefs Wilma

Ans S. zei

Schitterende beterschapskaart met een heel mooi plaatje.

Groetjes Ans

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...