zaterdag 12 juli 2014

Heerlijke vakantie!

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van een korte vakantie samen met mijn mannetje. Zondagavond kwam ik nog een heerlijke last minute tegen op het wereldwijde web. Gebeld en geboekt. Dinsdagmorgen vroeg hebben we Laura en haar vrienden naar Düsseldorf gebracht voor een vlucht naar Italië. Spannend hoor, zo'n eerste keer in het vliegtuig en dan ook nog zonder pap en mams.

Maar Laura's stage-ervaring kwam bovendrijven en ze heeft alles tot in de puntjes geregeld. Ze wist precies hoe laat de bussen reden in Italië, had alle tickets uitgeprint en keurig netjes in een map gedaan.
En ze heeft het er heerlijk! Dat is het belangrijkste. Dinsdag komt ze weer thuis.....ook heerlijk :-)

Wij zijn met z'n 2-tjes naar Deurningen geweest. Een huisje geboekt met Finse sauna, bubbelbad en zonnehemel (niet nodig gehad). De eerste 2 dagen hebben we alleen maar regen gehad. Maar donderdag brak de zon door en die is niet meer weggeweest. Gauw nog een dagje bijgeboekt en genieten maar.

En nu weer thuis terug naar de realiteit van de dag.....
En dus ook een kaartje plaatsen. Die hadden jullie nog te goed.
Dit is hem geworden. Ik heb hem gemaakt voor een hele lieve vriendin, die dinsdag jarig was.




De kaart heb ik met de Silhouette uitgestanst. Ik heb restjes papier gebruikt en de binnenkant van de kaart met panpastels gekleurd. De stansjes zijn helemaal super en het plaatje is van Gerda's Hobbyshop.
Ik heb al gehoord dat Anja hem prachtig vond, dus helemaal blij met deze creatie.
Ook heb ik deze kaart als eindopdracht gebruikt bij Creabest.

Ik ga nu lekker koffiedrinken en hoor van de buurman wel hoe Nederland het doet tegen Brazilië.
Die kijkt achterthuis naar de wedstrijd.

Allemaal een heel fijn weekend, wie weet ga of ben je al op vakantie....
GENIET!

Liefs, Monique

8 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk model kaart Monique. Mooi gedaan zo en je komt helemaal in vakantiesfeer.
Groetjes Joke

Trijntje zei

hoi Monique, wat een leuke kaart. Heel mooi dit model. Ik dacht al wat zit er binnen in. Maar oooh wat een leuk tafereeltje. Mooie zeedieren staan erop. wat gezellig dat je er even tussen uit bent geweest. Gelukkig dat je goed weer hebt gehad. Groeten Trijntje

Cinderella zei

Hee Monique dat klinkt als een geweldig uitje
Jouw kaartje ziet er schitterend uit
Het zit er weer op he de wedstrijd ik ben benieuwd
Ik vond het heel leuk om mee te doen had niet gedacht dat
ik het zou volhouden (ik heb nu de kast volstaan met al die creaties hihi)
Nu heb ik weer tijd om mee te doen met alle andere challenges .
We zien elkaar weer op blog en fb
Groetjes Cinderella

Hanny zei

Wat heerlijk om er zo eventjes onverwachts tussenuit te kunnen gaan, wetende dat je "regeltante" van een dochter het naar haar zin heeft;). Fijn als je kind zo zelfstandig is, geeft jezelf ook wat rust toch? Je kaart is weer zo mooi, lekkere vrolijke en frisse kleuren, echt een vakantiekaart, prachtig om hem zo open te doen en dat leuke tafereeltje te zien.Geniet nog lekker na,Liefs Hanny♥,
http://tierelantijntjes.blogspot.nl

GerJanne zei

Ha Monique,
wat vliegt zo'n midweek voorbij he? Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Je kaart had ik al gezien, maar het is een plaatje! Heel zomers en vrolijk.
Wat leuk voor Laura dat ze nog even naar Italie kon!
Ik heb een paar nachtjes dienst en dan ook vakantie!
Groetjes,
GerJanne

Sylvia zei

Prachtige zomerse kaart, daar was je vriendin vast blij mee.
Fijne zondag

Groetjes Sylvia

Ingrid Reyners zei

Fijn dat je zo van je last minute vakantie hebt genoten Monique. Super. En ook je zomerkaartje voor je vriendin is erg mooi geworden, heel verassend want door de buitenkant weet je niet wat er binnenin voor moois zit. Leuk is dat als je wel van de buurman hoort hoe Nederland heeft gescoord, hopelijk heeft hij toch wel een aantal keren geschreeuwd, of gejuicht!! Groetjes, Ingrid.

Cards en Box bij Lady M zei

mooi vrolijk kaartje wat fijn dat je er even lekker uit bent geweest groetjes maartje

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...