zondag 2 april 2017

Reminder bij Knutsels en Kadootjes

Hallo allemaal,

het gras is geverticuteerd (wat een woord) maar ik heb geen grasmachine aangeraakt. Donderdagmorgen werd ik waker  met hoofdpijn wat zich al gauw ontpopte tot een migraine-aanval. Mijn lichaam geeft op deze manier aan dat het wel weer genoeg is geweest. Aangezien ik alergisch ben voor Diclofenac, moet ik het zo uitzieken. Dus toen ik weer op de wereld was, was de tuin pico bello voor elkaar.  Dat scheelt wel weer. Wat lijkt het weer mooi als alles kortgemaaid is. Alle bomen worden weer groen en de staan vol met bloesem. Ik vind dit wel de mooiste periode van het jaar.

Gisteren ben ik voor het eerst naar de Artspecially in Nijkerk geweest. Nou, dat is echt een luilekkerland voor ons volwassen mensen. Regelmatig even ergens zitten. Je laten rijden door een lieve vriendin en dan is het best vol te houden. Nu volgende week een gaatje vinden om te spelen met de nieuwe spulletjes.

Vandaag is het weer tijd voor de reminder van Knutsels en Kadootjes. Gebruik washi tape op je kaart.
Wat leuk om te lezen dat een heleboel van ons de rolletjes wel hebben liggen maar er niets mee doen. Zo verging het mij ook. Ik vond de uitdaging ook eerst niet zo geweldig maar ik zie steeds zulke mooie kaarten voorbij komen, dat ik ze vast en zeker meer ga gebruiken.


Ik heb deze kaart heel rustig gehouden omdat ik de tapejes deze keer de boventoon wilde laten voeren. Het hartje heb ik volgens mij bij de Action gekocht. Het randje erom heen heb ik zelf gedoodled. 

We hebben al hele leuke, mooie kaarten voorbij zien komen maar er kunnen er nog veel meer bij!
Doen jullie gezellig mee?

Hobby Agnes stelt 2 mooie stansen beschikbaar.

Wil je meedoen, klik dan HIER. En kijk dan ook eens naar de mooie voorbeelden van mijn DT-maatjes. Vandaag kom ik lekker bij jullie buurten. Met een bakkie leut. Ik wens jullie een fijne zondag en een heerlijke week waarin we weer iets meer kunnen freubelen omdat het weer een beetje omslaat.

Liefs, Monique



19 opmerkingen:

Freubelmina zei

O jakkie dat was balen voor je!! Hopelijk ben je er nu een hele tijd vanaf!
Wel lekker om dan zo'n mooie tuin aan te treffen!
Je kaartje is erg mooi. Ben ook benieuwd wat je allemaal voor moois hebt gekocht op de beurs!
Fijne zondag en lieve groetjes, Wilma

Henriët zei

Wat een mooie kaart Monique. De tape en het hart zijn inderdaad mooie blikvangers!
Vervelend dat je een migraine-aanval had. Maar wel tof dat de tuin toch werd aangepakt.
Nu lekker aan de slag met je nieuwe spulletjes van de beurs. Veel plezier er mee!
Groetjes van Henriët

Nicolette zei

Wat een mooie kaart Monique. Maar balen van de migraine, een voordeel was wel dat je tuin helemaal op orde is gebracht. Daar kan je dan heerlijk van genieten.
Fijne zondag,
Lieve groetjes Nicolette

Daphne zei

Wat een leuke kaart zeg.
Ik vind hem ook wel mooi voor een man, komt denk ik door de kleuren.
Leuk hè, die tapejes.....ik heb er ook (heel) veel.
Mijn knutsel tafel ligt jammer genoeg vol met spullen (lees:rommel), en ik heb gewoon geen tijd om het op te ruimen.....of geen zin, dat kan ook, hihi.
Knutselen staat dus even op een laag pitje.
Ben benieuwd naar je nieuwe spullen, laat je gauw wat zien?
Fijne zondag en rustig aan....migraine, helaas weet ik wat het is!

Claudia's kaartjes zei

dit kaartje vind ik zo prachtig en die tekst is zo mooi. Super, leuk met de washi tape

Grtjs
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

Joanne kramer zei

Wauw! Hij is prachtig!! Zo'n mooi geheel. Vervelend dat je migraine hebt gehad, brrr. Fijn dat je hebt kunnen genieten op de beurs. groetjes Joanne

GerJanne zei

Balen zeg van die migraine. Over je grens gegaan is noot leuk als het deze gevolgen heeft.
Maar wat leuk dat je genoten hebt van de AS. Ik zag een filmpje, tjee wat een drukte! Of viel het mee? Ik ben wel razend benieuwd wat je gekocht hebt.
Je kaart aan vandaag is hee gaaf. Als je er eenmaal mee weekt, met washi dan komen de ideeën vanzelf.
Groetjes,
GerJanne

Sylvia zei

Prachtige kaart, Monque.Mooi gedaan met de washitape.Hele mooie rustige uitstraling en leuke stempeltjes.

Groetjes, Sylvia.

Crealientje zei

Hele leuke kaart Monique!
Leuk washitape.
Wat vervelend van die migraine,wel goed dat je dan je rust neemt, en de boel de boel laat.
Veel knutsel plezier met je nieuwe spulletjes.
Groetjes en fijne Zondagavond, Crealientje.

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt...heel leuk met de 2 teksten en het hartje...mooie tapejes heb je gebruikt...ik ga mijn bijdrage komende week leveren!
Wat vervelend dat je nu net een migraine aanval kreeg, maar je had wel weer 'geluk' dat je niet kon helpen met het gras....ik hoop de de migraine inmiddels verdwenen is.
Ben benieuwd naar je creaties met je nieuwe spulletjes.
Fijne zondagavond!
xxx Margreet

Ans Gilbert zei

Hoi Monique,
alweer zo'n mooie kaart met de washi tape, leuk ook het hartje en je doodle randje, de migraine inmiddels gezakt, ik zag weer prachtige foto's van jou op FB,
groetjes,
Ans

Hermien zei

Wat fijn dat de klus geklaard was toen je weer wat opgeknapt was Monique. En vandaag heerlijk gewandeld zag ik op facebook voorbij komen. Ik heb het vandaag ook maar bij wandelen gehouden na de 5 km loop van gisteren heb ik vandaag 6,2 km gewandeld met mijn zus. Het was er ook heerlijk weer voor.
Je kaartje is mooi het hart maakt het helemaal af.

Groetjes Hermien

Sarah - Crea S zei

Als je je dan beter voelt en van een mooie, nette tuin kan genieten is dat superleuk natuurlijk! Een mooi, clean kaartje is het geworden Monique! Veel plezier nog met je nieuwe aanwinsten!

Doris knippenenplakken zei

Super mooie kaart Monique !
De kleuren passen perfect met het kraftkarton .
Groetjes Doris

alma.heijenk@gmail.com zei

wat is dit een mooi kaartje geworden,

Chantal zei

Super leuk kaartje. Erg leuk dat hart, mooie washi tape.
Groetjes, Chantal S

Kaartenkraam zei

Wat een gave kaart, die tapejes heb ik ook liggen, je hebt ze mooi gecombineerd en dat hartje erop is heel leuk. mooi randje ook!

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Jammer dat ik je niet heb gezien op de Art Specially.
Een hele leuke kaart met de tape!
groetjes, Caroline

Gerrina zei

Ik heb altijd het idee dat ik zelf ook wat meer "ontwaakt" ben, net als de natuur buiten weer tot leven komt...
Mooi deze monochrome kleuren bij elkaar en een mooie rand! Groetjes, Gerrina

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...