zaterdag 16 december 2017

Een kadootje voor mijn schoonzussie

Hallo allemaal,

bereid je maar voor op een lange post met vooral foto's. Zo hoor je een week helemaal niets van mij en zo moet je een hele lange post door ploeteren. Allereerst bedankt voor jullie leuke en lieve reacties op mij vorige post.
Het was deze week vooral kerstkaarten schrijven (niets meer over), op verjaardagvisite, naar de diëtiste 😒, naar Javier Guzman, naar schoonmoeders, boodschappen doen, huis in kerstsfeer brengen (want er kan altijd nog meer bij) op Zoë haar feestje voor knutseljuf spelen (wat erg leuk was), en gisteren op de valreep nog even naar de kapper, het zweeds blond is weer verdwenen voor 14 dagen 😁.

En gisteravond moet ik natuurlijk op de valreep het doosje afmaken voor mijn schoonzussie. Het doosje is al een paar maanden klaar. Maar het afwerken..... en dan komt de deadline en dan wil het ineens wel. Hebben jullie dat ook? Onder druk het beste presteren?

Hier komen de foto's...

Het is een doosje n.a.v. een patroon van Sandra Strijland-Kersten. De foto's spreken voor zich. Dit zijn wel de kleuren die Gea mooi vindt. En lila is ook mijn favoriete kleur. Al heb ik daar de laatste tijd niet veel van laten zien.

Een close-up van de bloemetjes...

Met lekkere snoepjes erin. 

De bloemetjes bovenop bij de prachtige tekst zijn van de Action. 

De deksel kan open maar dat snapten jullie vast wel. Ik wilde het met een magneetsluiting doen maar de deksel is zwaar genoeg....hahaha. 

Een foto van de zijkant.  

En de achterkant. 

In het doosje zit nog weer een mandje. Die ik heb gevuld met 3 kaartjes en wat bloemenlabels.

Ik heb de kaartjes clean gehouden. Mijn schoonzussie is ook niet van het drukke. 




En de labeltjes. Ik kocht gisteren een Cardmaking & Papercraft (een engels blad) en daar zaten losse letterstempels bij in dit handschrift. Ik oefen zelf heel veel maar vind het nog niet goed genoeg om zelf een tekst te schrijven. 

Ik hoop dat ze het mooi vindt. We geven geen kadootjes meer maar met lege handen aankomen...dat vind ik ook niet leuk.

Straks een rondje lopen en kerstkaartjes bezorgen bij de buren. En de rest naar de postbode van Sandd brengen. Ik ben heel benieuwd of ze inderdaad voor de kerst bezorgt worden. Maar dat het scheelt is een ding wat zeker is. Zo kunnen we volgend jaar toch weer met een gerust hart kaartjes versturen. Alleen er om denken dat ze maar 2 keer in de week bezorgt worden. Ik stuur mijn kaartjes (als ik het niet vergeet) altijd ruim op tijd. Morgen, als het droog is, wil ik nog even naar Bourtange naar de kerstmarkt. Natuurlijk wat sfeerfoto's maken 😉

Het doosje doet mee bij AnMaCreatief - Alles mag

Ik stop ermee voor vandaag. In de loop van vandaag kom ik gezellig bij jullie buurten. Dat mag wel eens weer...Laura moet werken, Kevin heeft zijn laatste nachtdienst gehad dus die zal ook wel weggaan vanavond en Geert zit voor de laatste keer dit jaar offshore. Dus alle tijd aan mezelf.

Tot laterssssss!
Liefs Monique




27 opmerkingen:

Irene zei

Sprakeloos over dit schitterende project, je schoonzus zal er super blij mee zijn Monique!
Ik ben hel benieuwd hoe of wat met Sandd, ik heb het niet gedaan maar ook dat is geen garantie dat het allemaal goed: krijg veel berichtjes dat de kaart er is (wonderlijk genoeg de meeste uit het buitenland, dat heeft er maar 2 dagen over gedaan!!!) maar van anderen nog helemaal niks gehoord dus..fingers crossed!!!

xx Irene

Nicolette zei

Wat een schitterend doosje is dit. Dat zal je schoonzus zeker erg mooi vinden. Leuk met labels en kaartjes er in. Heel mooi!!
Ook nog bedankt voor je verjaardagskaart, was ook zo'n mooie!
Groetjes Nicolette

Creanita60.blogspot.nl zei

Wow wat een schitterend cadeautje heb je voor je schoonzusje gemaakt!
Een mooi patroon ook! heb je dat op het internet gevonden?
ja hier ook hoor druk druk! December is gewoon een drukke maand die om vliegt!succes met alles!
Groetjes Anita

Eri zei

Wat wordt je schoonzus verwend met zo'n supergave doos, hij is in één woord schitterend! De kaartjes erbij zijn ook superleuk! Geniet van je vrije tijd!
Groetjes, Eri

Caroline zei

Een leuke gezellige blogpost om te lezen hoor. Wat zit hier een werk in. Het is prachtig! Daar kan toch geen kadootje tegenop haha.En ja, die tijdsdruk ken ik wel hoor. Op het laatst toch nog afmaken haha. Hoe gaat het met lijnen? Gaat het naar je zin? Snel genoeg? Hier zijn de kaarten ook de deur uit. Alleen van de week nog even uitdelen op mijn werk. Gezellig hoor een kerstmarkt in Bourtange. We zijn er ooit een keer geweest maar ik weet nog dat het zo'n sfeervol stadje/dorp? is. En dan een kerstmarkt daar.....leuk! Veel plezier!
Groetjes Caroline

Diny zei

Wat een prachtig exemplaar Monique.....daar is je schoonzusje vast heel erg blij mee! Je breng het zo mooi met het prachtige verhaal erbij!
Veel plezier op de kerstmarkt en een fijn weekend,
Diny

Dora zei

Wat gaaf!! Schitterende creaties.

Sarah zei

Wat maakte je dat prachtig! Dat is een prachtig kado, daar kan niks gekocht aan tippen. December is druk met van alles, hier ook.
Ik wil jou nog bedanken voor je mooie stemmige kerstkaart die toekwam begin deze week. Je was de allereerste, maar ik wachtte op een verse blogpost om je te bedanken. Geniet nog van je avond. X

Joanne kramer zei

jij bent druk geweest. Wat is dit een schitterend geheel! Echt een feest. groetjes Joanne

Margreet zei

Ik ben sprakeloos over je prachtige doosje. Wat zal je schoonzus hier blij mee zijn, zeker gezien het feit dat jullie elkaar eigenlijk niets meer geven.
Wij zijn ongeveer 35 jaar geleden een keer in Bourtange geweest, maar hebben daar een triest gevoel aan over gehouden. Het regende zo ontzettend hard dat alles grijs en grauw was. We hebben Femke (toen ong 3 jaar) een zakje chips laten kopen als troost.
De fysio heeft deze keer de frequentie omlaag geschroefd en tot nu toe gaat het beter!
Fijn weekend.
xxx Margreet

Cinderella zei

Wauw geweldig hoor en helemaal gezellig zo`n lange blogpost .
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

Freubelmina zei

Ik lees jouw blogs ook altijd graag Monique! Neem er dan wel een bakkie koffie bij, of nu een glas thee haha. Je doosje is zooooo mooi, wat een kunstwerk!!!! Ben benieuwd wat je schoonzus zegt!
Druk baasje ben jij maar binnenkort lekker kerst dus hopelijk voor jou ook een paar rustige dagen?!
Fijne avond en veel plezier morgen xx

Ans Gilbert zei

Hoi Monique, je hebt een prachtig doosje gemaakt voor je schoonzus, hele klus, maar dan heb je ook wat. Ik heb mijn Sandd zegels verkocht en ben toch maar voor PostNl gegaan, je kon je kerstpost ook versturen ook met Business post versturen, ik weet niet of dat betrouwbaar is.. We horen het wel,
groetjes
Ans

Daphne zei

Zo zeg, dit is leuk!!!!!
Dat zijn de allerleukste "geen kadootjes"😏
Mooie papiertjes heb je gebruikt, het is chique, niet TE, maar wel helemaal af.
Super leuk gemaakt.

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterend kado.
zo mooi dit doosje met prachtige kaartjes.
Soms wil onder druk presteren lukken, maar niet altijd hoor, wij zijn meer van de optijd beginnen kaartjes,,,maar dat schiet er zo vaak bij in

fijne weekend liefs Annemarie en merit

Chantal zei

Super mooi gemaakt. Erg mooi papier heb je gebruikt.
Groetjes, Chantal S

Marja zei

WOW wat heb je dat supermooi gemaakt!! ...dit is een superleuk cadeautje om weg te geven. Hier mag je best wel trots op zijn.
Heb mijn kaartjes ook met sandd verstuurd als het goed is komen ze deze week bij de mensen. Ze zeiden dat ze dinsdag bezorgd zouden worden ben benieuwd.
Ga zo dadelijk mijn laatste tag maken en dan moet ik aan de slag voor mijn dt werkjes voor januari...Frank heeft nu vakantie dus we hebben fijn twee luie weekjes niets moet alles mag.
Groetjes Marja.

Hermien zei

Prachtig kadootje voor je schoonzusje Monique, mooi papier en prachtige details zijn er te zien. Ik heb dit jaar mijn kaartjes ook met Sandd verstuurd ik hoop net als jou dat alles aankomt maar dat ben je postnl ook niet zeker en dan was ik toch een kleine 10,- euro meer aan zegels kwijt geweest.

Fijne zondag,
Hermien

Gerrina zei

Oh wow wat een prachtig kado! Super dat je zo veel voor haar maakte; daar zit heel wat tijd in om te verzinnen en maken! Gaaf!
Geniet van wat tijd voor jezelf dit weekend!

Claudia's kaartjes zei

Prachtige kaart. Heel leuk.
Very nice card. Really lovely

Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtig doosje (met inhoud) is het toch en wat zijn die letterstempels gááf Monique. Kijken of ik nog aan dat blad kan komen ;p Dit is toch wel een heel verzorgd en lief cadeau...:)
Lieve groetjes Miranda

Caroline Cards zei

Wat een geweldig mooi doosje heb je gemaakt! Mooie kaartjes met die letter stempels!
Ik heb mijn kaarten ook via Sand verzonden en ben benieuwd of ze waar maken wat ze beloven!
groetjes, Caroline

Ans S. zei

Wat een geweldig mooi doosje heb je voor je schoonzus gemaakt, daar zal ze wel hel blij mee zijn.

Groetjes Ans

Josje zei

Wat heb je dat mooi gemaakt en wat een mooi papier heb je gebruikt

GerJanne zei

Ha Monique,
Gezellig om allemaal te lezen. Het is bij jou al net zo druk als bij ons. Ik moest wel even lezen Zweeds blond? Ik dacht: heb ik nu gemist dat ze haar haar blond heeft geverfd?? Maar het kwartje is gevalen hoor!
Je cadeau voor je schoonzus is super. Helemaal geweldig. Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel. De inhoud is ook zo tof...
Groetjes,
GerJanne

Sylvia kaarten en zo. zei

Gefeliciteerd met de eerste plek bij De Egel met het fantastische doosje!

sanpiseth40 zei

Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
Thank for your very good article...!
หนังเพลง

One of a kind

Hallo allemaal, daar zijn we alweer met de reminder van Knutsels en Kadootjes. Er zijn al weer 2 weken om. We hebben al heel veel leuke inze...